КАК ДА ПОРЪЧАМ

Нашите съвети:

  • Препоръчително е обувките  да се използват за спорта, за който са предназначени.
    (Например, не е желателно  да се играе футбол с обувки, предназначени за Running.)
  • Препоръчително е обувките да се носят върху чорапи, за да се предотврати образуването на неприятна миризма.
  • Стайната температура е най-добрият метод за изсушаване на мокри обувки.
    Те не трябва да се сушат близо до отоплителен уред или слънце.
  • Влажни, мокри обувки не трябва да се съхраняват в килер, гардероб или друго затворено помещение;
  • Контактът на обувките с морска вода да се избягва
  • Обувките не трябва да остават за дълго време на слънце.
  • Използването на обувките през ден, ще удължи техния живот.
  • Обувките трябва да се проветряват след спорт.
  • Тъй като при продуктите се използва естествена кожа без хастар или с хастар в тъмен цвят,
    по кожата Ви може да се появи оцветяване.
  • Обувки, върху които НЯМА надпис „НЕПРОМОКАЕМИ“(или Gore-Tex и т.н.)  може да пропускат в дъждовно време.
    Мокрите обувки трябва да се почистят според указанията за поддръжка.
  • Памучните продукти могат да избледняват с течение на времето поради ниската устойчивост на цветовете при пране.
  • Текстилните продукти не трябва да се оставят потни и влажни.
  • Перете продуктите с цип и тик-так копчета затворени, за да избегнете проблеми, породени от проникването на сапун.
  • Продукти с щампи и бродерии се перат и гладят наопаки.
  • Банските трябва да се перат със студена вода и да не се сушат на пряка слънчева светлина.
  • Сушенето под пряка слънчева светлина уврежда всички продукти.
  • Продуктите,които притежават водоустойчива или студоустойчива мембрана (GORE-TEX, PRIMALOFT,CLIMAPROOF)
    е необходимо да се предпазва от остри предмети (пирони,тръни и т.н.),за да не се наруши цялостта на мембраната.

КЛИЕНТЪТ има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока съгласно чл.125 и чл.126 от Закон за защита на потребителите (ЗЗП), когато тя му е доставена при едно от следните условия:

1. Доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от КЛИЕНТА и това може да се установи чрез обикновения й преглед;

2. При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.

  • КЛИЕНТЪТ има право да заяви подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка. В този случай е необходимо да заяви желанието си, писмено (по мейл) или устно (по телефон), в срок не по-дълъг от 14 работни дни.

3. КЛИЕНТЪТ има право в срок не по-дълъг от 14 работни дни, без да дължи обезщетение или неустойка, без да заплаща каквито и да е разходи и без да посочва причина, да върне получените артикули.

  • Заявката за връщане на стоката е подадена писмено на посочения от ORIGINALNI.BG електронен адрес за кореспонденция, в срок не по-дълъг от 14 работни дни, считано от датата на получаване на поръчката. Заявката трябва да съдържа: трите имена на клиента/титуляра на сметката,телефон за връзка, лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката
  • Стоката е в добър търговски вид, оригинална
    опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от ORIGINALNI.BG – бележка
    за платен паричен превод, предоставена от куриера и стоковата разписка, придружаваща продукта;
  • КЛИЕНТЪТ съгласува с представител на ORIGINALNI.BG адреса, на който ORIGINALNI.BG желае да получи обратно стоката;
  • ORIGINALNI.BG си запазва правото да не възстанови заплатената от КЛИЕНТА сума, в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на стока.

5. Връщане на платени суми с наложен платеж

  • Връщането на платени суми с наложен платеж се извършва след заявка на посочения от ORIGINALNI.BG електронен адрес за коренспонденция. Заявката трябва да съдържа лична банкова сметка на КЛИЕНТА, на която да бъде възстановена заплатената от КЛИЕНТА сума за стоката. Връщането на суми може да стане и с пощенски запис.

6. Срок за въстановяване на суми, платени с наложен платеж.

  • Съгласно разпоредбите на ЗЗП, ORIGINALNI.BG възстановява на КЛИЕНТА платената сума в срок до 14 дни от датата, на която КЛИЕНТЪТ е упражнил правото си на връщане на стоката.

Всички използвани имена, знаци и символи на продукти, използвани в този сайт са защитени търговски марки и са притежание на собствениците им.

Всички продукти, предлагани от originalni.bg са 100% ОРИГИНАЛНИ.

При някакви съмнения и въпроси КЛИЕНТЪТ може предварително да се свърже за консултация с наш служител.

ORIGINALNI.BG доставя своите продукти в цялата страна
с помощта на куриерска фирма Еконт.
Обикновено цената на доставката е около:
6-8лв. до офис на Еконт.
8-10лв. до личен адрес
(взависимост от тарифите на Еконт).

Цената на доставката + таксата за наложен платеж е за сметка на КЛИЕНТА.
Обикновено е около: 6-8лв. до офис на Еконт.
8-10лв. до личен адрес
(взависимост от тарифите на Еконт).

При ОТКАЗ,ВРЪЩАНЕ или ЗАМЯНА на продукт куриерските такси са за сметка на КЛИЕНТА,с изключение на
случаите,в които грешката в поръчката е на ORIGINALNI.BG
ORIGINALNI.BG предоставя на своите КЛИЕНТИ услугата ПРЕГЛЕД и ТЕСТ и ако установят, че има някакъв
проблем с размера или модела, който са поръчали, могат да го заменят БЕЗПРОБЛЕМНО, като се обадят на
тел.089446 9997. Продуктът трябва да бъде върнат в същия вид, в който е получен – със запазен етикет, кутия
или друга опаковка, и придружаващите го документи – касова бележка, фактура.
Ако желаете да направите замяна на номер или продукт е необходимо да заплатите продукта и да пожелаете от
куриера пратката да бъде върната със ЗАМЯНА,за да спестите допълнителни такси от куриерската услуга.
Продуктът трябва да бъде върнат в същия вид, в който е получен – със запазен етикет, кутия или друга опаковка,
и придружаващите го документи – (бележка за платен паричен превод, предоставена от куриера и стоковата
разписка, придружаваща продукта);

Доставката се извършва в срок от 1 – 2 работни дни след ЗАДЪЛЖИТЕЛНО потвърждение на вашата поръчка от
наш служител, който ще се свърже с вас по телефона за връзка,който сте посочили.

Поръчки, направени от понеделник до петък след 17часа, се изпращат на следващия ден.
Поръчки, направени в събота след 12:30 ч. или в неделя, се изпращат понеделник.
Поръчки, направени в празничните дни, се изпращат в първия работен ден.

Обикновено цената на доставката е около:
6-8лв. до офис на Еконт.
8-10лв. до личен адрес
(взависимост от тарифите на Еконт).

Доставката включва: продукта с оригиналната му опаковка и етикети.

Всеки продукт се доставя с възможност да бъде прегледан и изпробван преди заплащането на наложения платеж.

Начинът на плащане е НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ.
В случай на отказ от покупка, разходите по връщането или замяната на продукта са за сметка на КЛИЕНТА.

Всички обявени цени са крайни, в български лева и с включен ДДС.

Редът и начинът за издаване на фискални касови бележки и за установяване на дистанционна връзка с НАП са
определени с Наредба № Н-18 на Министерство на финансите от 13.12.2006 г. за регистриране и отчитане на
продажби в търговските обекти чрез фискални устройства.

В Наредба № Н-18/2006 г. е указано, че всяко лице е длъжно да регистрира и отчита извършваните от него
продажби на стоки или услуги във или от търговски обект чрез издаване на фискална касова бележка, освен
когато плащането се извършва чрез пощенски паричен превод, извършен чрез лицензиран пощенски оператор за
извършване на пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги. Независимо от
документирането с първичен счетоводен документ, задължително следва да се издава фискална касова бележка
за всяка продажба на лицата т.е. за всяко плащане, с изключение на случаите, когато плащането се извършва
чрез пощенски паричен превод.

Ако плащанията от клиентите на дружеството ще се извършват само и единствено чрез пощенски паричен
превод, извършен чрез лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски паричен преводи по смисъла
на Закона за пощенските услуги, то не е налице задължение за въвеждане в експлоатация на фискално
устройство и отчитане на извършваните от Вас продажби чрез издаване на фискални касови бележки по реда
определен в Наредба Н-18/2006 г. на МФ.

За направеното от клиента плащане пощенският оператор издава Разписка за пощенски превод на стойността на
дължимата сума. Тази разписка е законово признат документ освобождаващ търговеца от задължението да
издава фискални касови бележки.

За доставките, при искане от купувачите, дори и да са физически лица, трябва да издавате фактури.

За доставките, за които не е издадена фактура, трябва да съставите отчет за извършените продажби, който
съдържа обобщена информация за тези доставките за съответния данъчен период. Отчетът за извършените
продажби се съставя най-късно в последния ден на данъчния период. По избор може да съставя отделни отчети
за извършените продажби за всеки ден от данъчния период и/или за всеки свой обект. Трябва да отразите отчета
за продажбите в дневника за продажбите.

Обръщам внимание, че дата на данъчното събитие при продажба на стоки чрез поръчка по пощата или по
електронен път е датата, на която доставчикът получи плащането.

Забележка: Проверката дали куриерът е и лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски парични
преводи по смисъла на ЗПУ следва да се прави в публичния регистър, воден съгласно ЗПУ от Комисията за
регулиране на съобщенията, който е публикуван на интернет сайта на същата.

За справка:
чл. 3, ал. 1; чл. 25, ал. 1 от Наредба № Н-18/2006г.
чл. 25, ал.3, т.4; чл. 113, ал.3; чл. 118; чл. 119 от ЗДДС
чл. 112 от ППЗДДС

  • Онлайн поръчки може да направите по всяко удобно за вас време.
  • Поръчки по телефона:  всеки ден – 10.00 – 18.00часа.
  • Поръчки заявени по телефона или онлайн до 17.00часа се обработват и изпращат
    в същият ден (с изключение събота,неделя и празнични дни)

* След получаване на Вашата поръчка в рамките на 24 часа
ние ще се свържем с Вас,задължително по телефона,
за уточнение и потвърждение на поръчката Ви.

При желание за замяна на номер или връщане на продукт:

1.При връщане на продукт:
Продуктът трябва да бъде върнат в същия вид, в който е получен – със запазен етикет, кутия или друга опаковка,
и придружаващите го документи (бележка за платен паричен превод, предоставена от куриера и стоковата
разписка, придружаваща продукта) . Продуктът НЕ трябва да бъде употребяван, повреден или различен от
първоначалния търговски вид, в който е получен.
Необходимо е да се свържете с нас по телефона преди да върнете пратката – 089446 9997.

2.При замяна:
Ако желаете да направите замяна за друг номер или продукт е необходимо да заплатите продукта и да заявите
на куриера,от който връщате пратката,че трябва да бъде върната със замяна,за да спестите допълнителни такси
от куриерската услуга.

Необходимо е да се свържете с нас по телефона преди да върнете пратката – 089446 9997 – за уточнение и
консултация при подмяната.

3.При рекламация:

​​Продуктът трябва да бъде върнат в кутия и с придружаващите го документи (бележка за платен паричен превод,
предоставена от куриера и стоковата разписка, придружаваща продукта).
Необходимо е да се свържете с нас по телефона преди да върнете пратката – ​089446 9997.

​Адрес за изпращане при подмяна и рекламация:​

ул. „Тодор Александров“ 1, Благоевград за ORIGINALNI.BG

​Телефон за връзка с нас: 089446 9997

При ОТКАЗ,ВРЪЩАНЕ или ЗАМЯНА на продукт куриерските такси са за сметка на КЛИЕНТА.

Обикновено цената на доставката е около:
6-8лв. до офис на Еконт.
8-10лв. до личен адрес
(взависимост от тарифите на Еконт).