КАК ДА ПОРЪЧАМ

Нашите съвети:

  • Препоръчително е обувките  да се използват за спорта, за който са предназначени.
    (Например, не е желателно  да се играе футбол с обувки, предназначени за Running.)
  • Препоръчително е обувките да се носят върху чорапи, за да се предотврати образуването на неприятна миризма.
  • Стайната температура е най-добрият метод за изсушаване на мокри обувки.
    Те не трябва да се сушат близо до отоплителен уред или слънце.
  • Влажни, мокри обувки не трябва да се съхраняват в килер, гардероб или друго затворено помещение;
  • Контактът на обувките с морска вода да се избягва
  • Обувките не трябва да остават за дълго време на слънце.
  • Използването на обувките през ден, ще удължи техния живот.
  • Обувките трябва да се проветряват след спорт.
  • Тъй като при продуктите се използва естествена кожа без хастар или с хастар в тъмен цвят,
    по кожата Ви може да се появи оцветяване.
  • Обувки, върху които НЯМА надпис „НЕПРОМОКАЕМИ“(или Gore-Tex и т.н.)  може да пропускат в дъждовно време.
    Мокрите обувки трябва да се почистят според указанията за поддръжка.
  • Памучните продукти могат да избледняват с течение на времето поради ниската устойчивост на цветовете при пране.
  • Текстилните продукти не трябва да се оставят потни и влажни.
  • Перете продуктите с цип и тик-так копчета затворени, за да избегнете проблеми, породени от проникването на сапун.
  • Продукти с щампи и бродерии се перат и гладят наопаки.
  • Банските трябва да се перат със студена вода и да не се сушат на пряка слънчева светлина.
  • Сушенето под пряка слънчева светлина уврежда всички продукти.
  • Продуктите,които притежават водоустойчива или студоустойчива мембрана (GORE-TEX, PRIMALOFT,CLIMAPROOF)
    е необходимо да се предпазва от остри предмети (пирони,тръни и т.н.),за да не се наруши цялостта на мембраната.

КЛИЕНТЪТ има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока съгласно чл.125 и чл.126 от Закон за защита на потребителите (ЗЗП), когато тя му е доставена при едно от следните условия:

1. Доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от КЛИЕНТА и това може да се установи чрез обикновения й преглед;

2. При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.

  • КЛИЕНТЪТ има право да заяви подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка. В този случай е необходимо да заяви желанието си, писмено (по мейл) или устно (по телефон), в срок не по-дълъг от 14 работни дни.

3. КЛИЕНТЪТ има право в срок не по-дълъг от 14 работни дни, без да дължи обезщетение или неустойка, без да заплаща каквито и да е разходи и без да посочва причина, да върне получените артикули.

  • Заявката за връщане на стоката е подадена писмено на посочения от ORIGINALNI.BG електронен адрес за кореспонденция, в срок не по-дълъг от 14 работни дни, считано от датата на получаване на поръчката. Заявката трябва да съдържа: трите имена на клиента/титуляра на сметката,телефон за връзка, лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката
  • Стоката е в добър търговски вид, оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от ORIGINALNI.BG – фактура, касов бон, гаранционна карта (ако е била издадена такава);
  • КЛИЕНТЪТ съгласува с представител на ORIGINALNI.BG адреса, на който ORIGINALNI.BG желае да получи обратно стоката;
  • ORIGINALNI.BG си запазва правото да не възстанови заплатената от КЛИЕНТА сума, в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на стока.

5. Връщане на платени суми с наложен платеж

  • Връщането на платени суми с наложен платеж се извършва след заявка на посочения от ORIGINALNI.BG електронен адрес за коренспонденция. Заявката трябва да съдържа лична банкова сметка на КЛИЕНТА, на която да бъде възстановена заплатената от КЛИЕНТА сума за стоката. Връщането на суми може да стане и с пощенски запис.

6. Срок за въстановяване на суми, платени с наложен платеж.

  • Съгласно разпоредбите на ЗЗП, ORIGINALNI.BG възстановява на КЛИЕНТА платената сума в срок до 14 дни от датата, на която КЛИЕНТЪТ е упражнил правото си на връщане на стоката.

Всички използвани имена, знаци и символи на продукти, използвани в този сайт са защитени търговски марки и са притежание на собствениците им.

Всички продукти, предлагани от originalni.bg са 100% ОРИГИНАЛНИ.

При някакви съмнения и въпроси КЛИЕНТЪТ може предварително да се свърже за консултация с наш служител.

ORIGINALNI.BG доставя своите продукти в цялата страна с помощта на куриерска фирма Еконт, Speedy или друга такава, посочена от Вас

Цената на доставката + таксата за наложен платеж е за сметка на ORIGINALNI.BG, когато тя се извършва до офис на ЕКОНТ или до офис на SPEEDY.  В останалите случаи (до друг адрес или офис на друга куриерска компания) разходите по доставяне на продукта са за сметка на ПОЛУЧАТЕЛЯ.

При ОТКАЗ,ВРЪЩАНЕ или ЗАМЯНА на продукт последващите куриерските такси са за сметка на клиента,с изключение на случаите,в които грешката е наша.

ORIGINALNI.BG предоставя БЕЗПЛАТНО на своите КЛИЕНТИ услугата ПРЕГЛЕД и ТЕСТ  и ако установят, че има някакъв проблем с размера или модела, който са поръчали, могат да го заменят БЕЗПРОБЛЕМНО, като се обадят на тел.0884 69 42 42. Продуктът трябва да бъде върнат в същия вид, в който е получен – със запазен етикет, кутия или друга опаковка, и придружаващите го документи – касова бележка, фактура.
Ако желаете да направите замяна на номер или продукт е необходимо да заплатите продукта и да пожелаете от куриера пратката да бъде върната със ЗАМЯНА,за да спестите допълнителни такси от куриерската услуга.Продуктът НЕ трябва да бъде употребяван, повреден или различен от първоначалния търговски вид, в който е получен.

Доставката се извършва в срок от 1 – 2  работни дни след ЗАДЪЛЖИТЕЛНО  потвърждение на вашата поръчка от наш служител, който ще се свърже с вас  по телефона за връзка,който сте посочили.

Поръчки, направени от понеделник до петък след 17часа, се изпращат на следващия ден.

Поръчки, направени в събота след 12:30 ч. или в неделя, се изпращат понеделник.

Поръчки, направени в празничните дни, се изпращат в първия работен ден.

Доставката включва: продукта с оригиналната му опаковка и етикети.

Всеки продукт се доставя с възможност да бъде прегледан и изпробван преди заплащането на наложения платеж.

Начинът на плащане е НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ.

На куриера, който ще Ви достави пратката, заплащате САМО стойността на Вашата поръчка, като доставката и таксите за наложен платеж и услугата ТЕСТ и ПРЕГЛЕД са за сметка на ORIGINALNI.BG, когато тя е до офис на ЕКОНТ или офис на SPEEDY.

В случай на отказ от покупка, последващите разходи по връщането или замяната на продукта са за сметка на получателя.

Всички обявени цени са крайни, в български лева и с включен ДДС.

  • Онлайн поръчки може да направите по всяко удобно за вас време.
  • Поръчки по телефона:  всеки ден – 10.00 – 18.00часа.
  • Поръчки заявени по телефона или онлайн до 17.00часа се обработват и изпращат
    в същият ден (с изключение събота,неделя и празнични дни)

* След получаване на Вашата поръчка в рамките на 24 часа
ние ще се свържем с Вас,задължително по телефона,
за уточнение и потвърждение на поръчката Ви.

При желание за замяна на номер или връщане на продукт:

1.При връщане на продукт:
Продуктът трябва да бъде върнат в същия вид, в който е получен – със запазен етикет, кутия или друга опаковка, и придружаващите го документи – касова бележка, фактура. Продуктът НЕ трябва да бъде употребяван, повреден или различен от първоначалния търговски вид, в който е получен.
Необходимо е  да се свържете с нас по телефона преди да върнете пратката – 0885 311 746.

2.При замяна:
Ако желаете да направите замяна за друг номер или продукт е необходимо да заплатите продукта и да заявите на куриера,от който връщате пратката,че трябва да бъде върната със замяна,за да спестите допълнителни такси от куриерската услуга.

Необходимо е да се свържете с нас по телефона преди да върнете пратката – 0885 311 746 – за уточнение и консултация при подмяната.

3.При рекламация:

​Продуктът трябва да бъде върнат в кутия и с придружаващите го документи (касова бележка или фактура).
Необходимо е да се свържете с нас по телефона преди да върнете пратката – ​0885 311 746.

​Адрес за изпращане при подмяна и рекламация:

Офис на Еконт: ул. „Васил Мечкуевски“ 28, Благоевград за ORIGINALNI.BG

​Телефон за връзка с нас: 0885 311 746